Art of CGI  10 Ocak 2019   Ana Sayfa/Yazılım  

Saç ve Kıl Ustası Ornatrix 6 Yayınlandı

6 yıl önce

Ephere firması, popüler saç, kürk ve tüyler üreten eklentisi olan 3DS Max için Ornatrix’in yeni bir versiyonunu yayınladı.

Bu 6. yeni sürüm, aşağıdakiler dahil olmak üzere daha fazla hız ve etkileşim, birkaç yeni özellik ve mevcut iş akışlarında iyileştirmeler içeriyor.

Ayrıca Ornatrix’in Latince’de kuaför anlamına geldiğini de belirtelim. Aşağıda bu sürüme ait bazı özellikleri listeledik.

  • V5’e göre 4x’e kadar hız artışı ile optimize edilmiş görünüm saç görünümü.
  • Yeni bir Moov Saç fiziği, karmaşık veya basit herhangi bir saç tipini simüle etme özelliği
  • Harmonik Osilatör değiştiricisi, temel kürk ve saç dinamiklerini simüle etmenin hızlı ve kolay bir gerçek zamanlı yolunu sağlar.
  • Kesişen kılları düzeltmek için Normalize düzenleyicisi
  • Küme başına yönetimi ve küme kalıpları gibi güçlü özelliklere sahip bir küme düzenleyici
  • Örgü üretmek için kümelenmeyle birlikte kullanım için bir Örgü nesnesi.
  • Doğru yüzey penetrasyonunun tespiti için Yüzeyden Uzaklaştırıcı
  • Animasyon kontrolleriyle saçı bir nesneden sağlam bir şekilde uzak tutmak için bir Çarpışma Çözücü değiştirici
  • Saç genişliğini kontrol etmenin daha iyi bir yolunu içeren Değişim Genişliği değiştiricisi
  • Alembic dosya formatı kılları, tüm bilgileri eksiksiz olarak dış varlıklardan alma yeteneği
  • Önceden modellenmiş saçları kontrol etmek için ayrı bir kılavuz nesnesini kullanmak için bir Dış Kılavuzları Kabul Et operatörü.
  • Rattan mobilyalar (örgü sepet tarzı), tel çitler veya kumaşlar gibi dokuma kıllar üretmek için dokuma aracı
  • SeExpr, iç iplik bilgisine erişebilirken esnek yollarla iplik verisi oluşturmayı destekler
  • 3DS Max’in yerel Arnold render motoru için destek
  • Saçın bir hacim olarak daha kolay değiştirilmesini sağlamak için elastik fırçalar ve düzenleme modları
  • Otomatik yeniden örnekleme de dahil olmak üzere, Düzenleme Kılavuzlarında daha iyi optimize edilmiş iplik hareketi
  • Kılların doğrudan izolasyonu ve düzenlenmesi
  • Topraklanmış saçları karıştırabilme, şekilleri üzerinde tam kontrol imkanı.
  • İşlemsel Animasyon doğrudan Alembic dosyalarına kayıt.
  • Pişmiş saç ve çarpılmış saçlar otomatik topraklama.
  • Aynı anda aynı saç nesnesine en fazla 5 Alembik dosyası yükleyebilme.
  • Örgü şeritlerinden saçlar için UV bazlı akış.
  • Uzunluk değiştiricisin de telleri düzgün şekilde ölçeklendirebilme.
  • Yeni doku bazlı iplik veri üretim yöntemi.
  • Saç tepe hızlarını saç Alembic dosyalarına verme seçeneği.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir