AMD SIGGRAPH 2017’de, açık kaynak kodlu ProRender API’sini duyurdu. Pro Render GPU tabanlı olacak ve Open CL 1.2 ve üzeri sistem gereksinimi gerektiriyor. NVIDIA ile de kullanılabilecek olan Pro Render’ın açık kaynak Baikal isminde birde uygulaması çıkacak. Baikal’ın kaynak kodları GitHub‘da yayınlandı. Eylülde çıkacak Cinema 4D R19 ile entegre olarak gelecek olan render motoruyla SIGGRAPH’da Foundry Modo ile bir sunum yapıldı. C4D ile nasıl çalışacağına buradan bakabilirsiniz. Şu anda Blender, Solidworks ve Maya için indirilelebilir durumda olduğunu da belirtelim.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ