Güncelleme yeni bir Prosedürlü Gelişmiş Ahşap haritası ve spline şekillerini birleştirmek için bir Shape Booleans sistemi ekledi. Şirket ayrıca, Allegorithmic, Cebas, Chaos Group, Ephere, iToo Software ve Otoy gibi önemli araçlar dahil olmak üzere bir hafta içinde 3ds Max 2019 desteği sunması beklenen eklentilerin bir listesini yayınladı.
Arnold, RenderMan, V-Ray ve diğer uyumlu motorlarda işleme için OSL shader’ları muhtemelen, 3ds Max 2019’daki en büyük yapısal değişim olacak. Diğer yazılımlarda bulunan shader’ları görüntülemenin yanı sıra, Max kullanıcıları kendi OSL gölgelendiricilerini 3ds Max’in yerel betik dili olan MAXScript aracılığıyla yazabilirler.
Diğer oluşturucularla uyumluluğu en üst düzeye çıkarmak için OSL Haritası, tüm materyalleri değil, prosedürel doku haritaları oluşturmak için kullanılabilir.
Detaylı, olarak yeni Gelişmiş Ahşap harita üretme aracı 3ds Max 2019 prosedürel olarak Advanced Wood olarak gelecek. Büyüme halkalarında erken ve geç yaş halkası parametreleri gibi gözenekler dahil, biyolojik olarak makul sonuçlar üretmek için sıfırdan yazıldı.
Yeni Şekil Boole sistemi ve Yenilenebilir Spline Modifier güncellemeleri de bu sürümle gelen güzel özelliklerden. Karmaşık spline formlarını daha hızlı oluşturmayı mümkün kılan araç seti, geçen yılki 3ds Max 2018.2’deki Max’in spline modelleme araçlarındaki güncellemeye dayanıyor. 3ds Max’in Yenilenebilir Spline Modifier’ı da yeni twist düzeltme ve kapak seçeneklerini sunuyor.
Tasarım varlıklarınızı A360 Drive ile müşteri veya ortak çalışanlarla çevrimiçi paylaşıp Autodesk Viewer’da Max programını açmadan projenizi görüntüleyebilirsiniz.
Ayrıca kullanıcılar aynı PC’de Steam’e bağlı bir HTC Vive veya Oculus Rift kulaklık ile 3ds Max Interactive içinde açık bir projeyi görüntüleyebilir ve sahnedeki gezinebilir veya kontrol cihazlarını kullanarak nesneleri seçebilir, taşıyabilir ve silebilirsiniz. Ayrıca, hem VR hem de standart görünümlerde çalışan nesneleri yakalama, hizalama ve ebeveynlik için yeni bir Akıllı Yerleşim aracı da bu sürümle birlikte gelen yeniliklerden.
3ds Max’in fotometrik ışıkları şimdi 3ds Max Interactive’e fiziksel ışıkları olarak aktarılabilir; ve şimdi iki uygulama arasında dönüşüm kontrollerini senkronize etme seçeneği de var.
Diğer yenilikler arasında 3ds Max’ın Alembic dosya formatını ele alma ve ekstrüzyon ve pah kırma iş akışına ek olarak MAXScript ve yürütülebilir dosyalarda dijital imzaların uygulanması gibi küçük güncellemeler yer almaktadır.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ