Blender Vakfı, yaklaşık 2 hafta önce Blender 3.5’in yayınlandığını duyurdu. Yeni özellikler arasında GPU hızlandırmalı viewport kompozitörü, vektör yer değiştirme haritalarıyla şekillendirme desteği, saç bakımı için 26 yerleşik node sistemi varlığı, Cycles’ta çok sayıda ışık içeren sahnelerin daha hızlı oluşturulması, USDZ’yi (Universal Scene Description: Apple ve Pixar tarafından desteklenen 3D modeller ve ARKit için oluşturulmuş bir dosya formatıdır.)
içe ve dışa aktarma yeteneği, Apple Silicon’da geliştirilmiş EEVEE hızı, Cycles’ta tek tip olmayan spot ışıklar ve daha az noise alan ışık desteği, yeni animasyon eğrileri araçları, yeni UV ve modelleme araçları, daha hızlı OBJ dışa aktarımı ve yüzlerce hata düzeltmesi, performans, bellek iyileştirmeleri, temizlemeler, yeniden düzenlemeler ve daha fazlası yer alıyor. Tüm yeni geliştirmelerin listesine BURADAN ulaşabilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ