Render Legion Beta 1’in temel amacının Etkileşimli İşleme‘nin (İnteraktif Render) olduğunu açıkladı. Bunu yapabilmek için, eklentinin büyük bir bölümü tekrar baştan yazıldı.
Biraz uzun sürse de bu yeniden yazımın standart Shadow Catcher’ı beraberinde getirdi ve nihayetinde interaktif render sürecinde materyal değiştirmeye izin veren bu yeni özellik bir çok kullanıcının hoşuna gideceği kesin.
Beta 1’in geliştirilmesi sırasında iki kez, yeni çekirdeğe, ardından önce en güncel çekirdek olan 1.6 ve 1.7.2’ye geçildi. Önceki Alpha sürümüyle karşılaştırıldığında çok sayıda hata düzeltmesi yapılan bu 1.7 sürümü içinde bazı hatalar ile karşılaşabilineceğini belirten firma beta 2 sürümünü de çıkaracaklarını söylediler.
2017’de Corona’ya katılan 8 yeni üye ile 25 kişilik geliştirici ekibine ulaşan Corona Render, Chaos Group a katılma süreci ile ekibi daha da büyüteceklerini belirttiler. 3ds Max sürümünden sonra bu yıl ki tüm enerjilerini Cinema 4D ye ayıracaklarını belirten firma Cinema 4D sürüm geliştirme aşamalarına buradan bakabilirsiniz. Özellikle 2018 yılı içerisinde çıkacak olan beta 2 sürümü ile sahne konvertleme gibi yenilikçi özellikleri sabırsızlıkla bekliyor olacağız.
Son olarak SketchUp kullanıcıları için üzücü bir haber ise artık Corona Render geliştirme sürecinin durdurulmuş olduğunu belirtelim. Bu sürüm ve süreç hakkındaki blog yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Demo lisans ile sahip olmak isterseniz, Corona C4D sürümünü buradan indirebilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ