Art of CGI  17 Nisan 2018   Ana Sayfa/Yazılım  

Foundry’den VR Modunda Heykeltraşlık Deneyimi

7 yıl önce

Foundry, kullanıcının masaüstündeki varlıkları sanal bir gerçeklikte manipüle etmesine ve şekillendirmesine olanak tanıyan yeni bir heykel aracı olan Kanova’yı duyurdu.

Kanova, birkaç yıl önce Mischief edinimi ile Foundry tarafından elde edilen 3D Adaptive Distance Field teknolojisine dayanmaktadır. Modellerin, ZBrush ve Mudbox’ta son zamanlarda görülen ilerlemelere benzer uyarlanabilir tesselasyon ile yapılmasına izin verir.

Yani işin özeti ZBrush’ta yaptığınız sculpt özelliğini VR gözlüğü takarak anlık olarak yapabilmekte, sanal gerçekçiliği bir heykeltraş deneyiminde kullana bilmenize imkan vermektedir.

Kanova henüz mevcut değil ama yakında Steam’de ücretsiz olarak piyasaya sürülecek. Foundry’e göre, altı aylık erken bir erişim testi süresi beklenmektedir; bu sürenin ardından, ticari bir versiyonun devam edip etmeyeceği, ya da tasarıma geri dönüp yeni yaklaşımları araştırıp kullanmayacağına karar verilecektir.

Bu erken aşamada, yazılım masaüstü modunda VR ortamında, bir dizi modelleme aracı ve renklendirme kabiliyeti içermektedir. SketchFab formatında çıkış kabiliyeti ile sahnelerini düzenleme yeteneğinide içerecek olan Kanova pek yakında Steam de olacak.

Buradaki videoyu izleyerek yazılım hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir