Bitki saçılması, doku ve atmosfer düzenlemesi gibi konuları içeren “Yeşil Dağlar” isimli çalışma için baştan sona Houdini kullanıldı ve Mantra’da render edildi. Dijital manzaralar oluşturmak için genelde Vue, PlantFactory ve World Machine gibi yazılımlar kullanılırken prosedürel yapıdaki Houdini yazılımı da bu konuda yetkin olduğunu kanıtladı. Houdini’de bu resmin nasıl oluşturulduğuyle ilgili süreç için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.
Burada, genel sahne yapısı olarak 3 ayrı arazi var ve yüzeyde kayaları ve bitki örtüleri scatter ile dağıtılmış. Su ve zemin öğeleri ve gün ışığı ve son olarak bazı bulutlar yoluyla atmosfer oluşturuldu.
Bu videoda 2 temel alan üzerine Houdini’nin Heightfield araçlarını kullanarak çevrenin nasıl ürettildiğinin bir fikri için aşağıdaki videoyu izleyin. İstediğim şekli elde etmek için noislenmeyi, erozyonu, çarpıklığı, terası, çöküşü ve diğer çeşitli araçların cevabı aşağıda.
Aşağıda sanatçı süslemeleri, kayaların ve diğer bitki örtücülüğünün dağılmasında kullanılan birbirinin aynısı olan ağaçların saçılması için en uygun ayarı gösteriyor.
Çoğunlukla sahnemizi gölgelemek için ilkel gölgelendiriciler ve gölgelendirme yapmak istediğim farklı ve belirli alanları belirlemek için arazi maskelerinin çıktısını kullanıldı.
Su için, Okyanus Aracı ve bir yer düzlemi kullanıldı.
Tüm sahneyi indirmek için SideFX firmasının sitesine buradan ulaşabilirsiniz. İndirme linki sayfanın sonunda.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ