3ds Max ile Substance arasında yeni başlayan ortaklık ile 8K görseller dahil Max’deki dosyalarınız ile Substance köprüsü kurabileceksiniz. Substance’ın kaynak dosyalarının entegrasyonu üzerine kurulan bu ortaklık ile Autodesk kaynak kütüphanesinin 3ds Max’e ekleyecek.
Tasarımcılar mimari, görsel efektler ve oyunla ilgili projeler için tasarlanmış 1,200’den fazla PBR malzemesine Max arayüzünden ulaşabilecekler. Bu ortaklık aslen daha önce de sahip olduğumuz Substance eklentisinin gözden geçirilerek daha iyi performans vermesi için iyileştirilmesi anlamına geliyor. Ayrıca Substance Designer ile birlikte kullanıldığında, 3ds Max için Substance eklentisi, kullanıcılara Substance dosyalarını açıp düzenleyerek fiziksel olarak kolayca materyal oluşturma olanağı tanıyacak ve bunları direk olarak V-Ray ve Arnold render da kullanabileceksiniz.
Eklenti hakkında açıklayıcı videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ