NURBS modellemede sektör lideri diyebileceğimiz ve geçtiğimiz beş yıl içindeki ilk büyük sürüm olan Rhino 6 artık parametrik modelleme sistemi olan Grasshopper ile entegre gelecek. Ayrıca gerçek zamanlı ışın izleyici (render motoru) da bu sürüm ile gelecekler arasında.
Kompleks prosedürel varlıklar oluşturmak ve modellemek için düğüme dayalı görsel programlama ortamı sağlayan Grasshopper aynı zamanda HiDPI ekranlarını destekleyecek şekilde güncellendi. Ve başka bir sürpriz daha: Dinamik simülasyonlar için tasarlanan fizik motoru Kanguru Rhino 6 ile sizlerle.
Snapshot kullanıcıların bir model için bileşenlerin ve malzemelerin varyant kombinasyonları arasında kaydetme ve geçiş yapmalarını da sağlıyor.
Görünüm alanında etkileşimli ışın izleme Rhino 6 ile CPU tabalı GPU hızlandırmalı şekilde çalışacak ve hem AMD hemde NVIDIA’ya destek veriyor.
Ve sıkı durun güncelleme aynı zamanda, Rhino 6’nın yaygın kullanılan gerçek dünya materyal türlerini taklit eden “yüzlerce” hazır materyal kütüphanesine göz atmayı kolaylaştıran yeni bir materyal tarayıcısı sunuyor. Aynı vrscans gibi bir teknoloji.
Rhino’nun anahat oluşturma sistemi olan Make2D artık Grasshopper, üzerinden kontrol edilebilecek. Make2D bildiğiniz üzere 3D modellerden 2D dokümantasyon üretmek için kullanılan bir özellik. Ayrıca McNeel’in bloğunda aktarılan testlere göre, Grasshopper Rhino 6’da Rhino 5’e göre 100 kat daha hızlı olduğu ifade ediliyor.
Ve son olarak Blender’s Cycles’ın motoru Rhino’ya entegre edilecek. Daha fazla ayrıntı burada.
Windows sürümünün bazı özelliklerinden yoksun olan yazılımın Mac sürümü henüz Rhino 5’e geçemedi. Hani bunu da bilin Windows farkı 😀
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ