Oyun ortamı sanatçısı Peter Gubin, kullanıcıların modelleri Maya’nın yerel .ma formatında dışa aktarmasına olanak tanıyan yeni ve zarif bir Blender eklentisi olan Baya’yı piyasaya sürdü.
Blender ve Maya kullanan stüdyolardaki sanatçıların varlıklarını iş akış süreçlerinde değiş tokuş etmesini kolaylaştırmanın yanı sıra, eklenti, Maya odaklı oyun motoru ihracatçılarını kullanırken iş akışını kolaylaştırmayı amaçlıyor. Ayrıca katı yüzey exportlarınızı Maya’nın doğal formatında çıktı alabilirsiniz.
Baya, FBX gibi bir ara format yerine Blender’dan varlıkları .ma (Maya ASCII) formatında dışa aktarmayı mümkün kılıyor. Eklenti ayrıca iki uygulama arasında bir köprü oluşturur. Güncellemeleri görmek için Maya sahnesini yenilemeniz gerektiğinden tam olarak canlı bir bağlantı değil, ancak tek tıklamalı bir işlem.
Şu anda, Baya esas olarak sert yüzey modelleri için faydalı olacak ama eklenti, poligonal geometriyi, ayrıca yumuşak kenarlar ve vertex normalleri gibi gölgeleme bilgilerini de destekliyor. Dışa aktarma işlemi, Maya düğümlerine dönüştürülen Blender koleksiyonları ile dönüştürmeleri, nesne görünürlüğünü ve nesne hiyerarşilerini de koruduğunu belirtelim.
Eklenitiy indirmek için BURADAN buyurun.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
İsim *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ