Ankara’da yaşayan hem istatistiksel iş analizi danışmanlığı hem de 3D teknik ürün tasarımında uzman CG artist Cem Tezcan Allegorithmic firması ana sayfasındaki röportajı ile bizleri gururlandırdı.
Ana sayfadaki röportajı kısaca özetleyecek olursak…
Yüksek lisans derecesine kadar istatistik eğitimi alan Cem Tezcan hobi olarak bilgisayar grafiklerine ilgi duymasından sonra 10 yıl boyunca çelik konstrüksiyon şirketinde dekoratif telekomünikasyon kulelerinin baş tasarımcısı olarak çalıştı. Daha sonra istifa eden tasarımcı hem istatistik hem de tasarımcı olarak serbest çalışmaya başladı.
Allegorithmic araçlarını nasıl keşfettiniz sorusu karşısında Cem Tezcan röportajında şu açıklamayı yapmış: Gerçek zamanlı PBR malzemeleri hakkında merakım üzerine önce Unreal Engine’i kullanmaya başladım sonra bu malzemeleri boyama ihtiyacından ortaya çıkan istek üzerine Allegorithmic firmasının texture hazırlama yazılımları olan Substance ailesi ile tanıştım.
Modellerinin çoğunu Rhinoceros, Solidworks, Fusion 360 gibi NURBS modelleme yazılımları ile hazırlayan sanatçı, UV haritalarını oluşturduktan sonra ihtiyacına göre Substance Painter ve Substance Designer yazılımlarını tercih ediyor. çalışma bittikten sonra doku haritalarını Foundry Modoya ekleyip OctaneRender ile nihai sonuça vardığını aktaran sanatçının İngilizce röportajın tamamına buradan ulaşabilirsiniz.
Sanatçının Allegorithmic ürünleriyle hazırladığı bazı çalışmalarına aşağıdan göz atabilirsiniz
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ