Siggraph 2018’de tanıtılan sürüm, aynı zamanda Radeon ProRender, Cinema 4D’nin yerleşik GPU tabanlı render motorunu da genişleterek, hareket bulanıklığı, yüzey altı dağılımı ve çok geçişli görüntü işleme için destek ekliyor.
Yeni düğüm tabanlı malzeme sistemi hiç şüphesiz Cinema 4D R20’deki en uzun süredir beklenen değişikliklerden biriydi. Mevcut malzeme düzenleyicisini kullanmaya devam edilebilecek isteyen yeni sistem ile 140’dan fazla düğümü bir araya getirerek yeni sistem ile de materyallerini ahzırlayabilecek.
Bu sürüm ile ilgili diğer tüm özelliklerin detaylı anlatıldığı Cineversity üzerinde ücretsiz eğitime buradan göz atabilirsiniz.
Hareket takibi ve yeni Multi-Instances sistemi güncellemeleri bu sürüme ait diğer değişiklikler arasında ve kullanışlı bir büyüteç görünümü, seçilen bir izleyicinin konumunun daha doğru bir şekilde izlenebilmesi ve 2B parçalar için yeni bir liste görünümü de bulunuyor.
Onaylanmamış özellikler ve API değişiklikleri ve baştan yazılan çekirdek sistemi ile yazılım şimdi daha da hızlı. Maxon geçtiğimiz yıl, C.O.F.F.E.E.’nin de dahil olduğu Cinema 4D R20’de bir dizi eski özelliğin kullanımdan kaldırılacağını açıkladı ve RenderMan’a köprü entegrasyonu ekledi.
Firmanın web sitesine göre, sürüm ayrıca “çok sayıda API değişikliği” getiriyor. Bu da üçüncü taraf eklentilerinin R20 ile çalışmaya başlamadan önce yeniden derlenmesi gerektiğini gösteriyor. Kullanıcılar ellerindeki eski pluginler ile sıkıntıya düşebilirler. Önceden uyaralım.
Ancak, geliştiriciler, yeni bir Python Console kategorisi ve harici kod düzenleyicileriyle kullanılmak üzere bağımsız bir Python yorumlayıcısı da dahil olmak üzere, hata ayıklama konsolunun yeniden oluşturulmuş bir sürüme ile karşılaşacaklar. Yazılım ile ilgili diğer bazı özelliklerin anlatıldığı buradaki haberimize göz atabilirisiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ