Art of CGI  10 Ağustos 2018   Ana Sayfa/Yazılım  

Houdini için V-Ray Beta Yayında

6 yıl önce

Chaos Group, Houdini için ilk V-Ray sürümünün betasını yayınladı. Bu ilk betadaki bazı özellikler ise şöyle.

GPU & CPU Rendering – Yüksek hızlı görünüm geliştirme ve son kare oluşturma için GPU ve CPU oluşturma yetenekleri.
Hacimsel Render – VDB hacimlerinin V-Işın Hacim Izgarası aracılığıyla aydınlatılması ve oluşturulması. Houdini birimleri ve MacOS için destek yakında geliyor.
V-Ray Sahne Desteği – V-Ray sahnelerinin özelliklerini, Maya ve 3ds Max gibi uygulamalardan aktarın ve yönetin.
Alembik Format Desteği – Dönüşümler, instancing ve nesne başına geçersiz kılma işlemleri de dahil olmak üzere Alembic iş akışları için tam destek.
Fiziksel Saç, Tüy – Yeni Fiziksel Saç şekillendirici, gerçekçi vurgu yapan saçları doğru vurgularla gösterir. Şu anda sadece SOP geometrisi olarak desteklenmektedir.
Parçacıklar – Özel, nokta başına öznitelikler aracılığıyla renk, alfa ve parçacık boyutu gibi gölgelendirici parametrelerini kullanabilirsiniz.
Paketlenmiş Temel Öğeler – Houdini’nin yerel paketlenmiş temel öğelerinin işlenme süresinde işlenmesi.
Malzeme Stilleri – Gruplara ve özniteliklere dayalı malzeme geçersiz kılmalarına yönelik tam destek. Başlangıçta doku randomizasyonu gibi VEX ve ilkel dizgi geçersiz kılmaları başlatılır.
Örnekleme – Paketlenmiş Temel Öğeler, Instancer ve “instancepath” özelliklerini kullanarak herhangi bir nesne türünü (birimler dahil) kopyalamayı destekler.
Işık Örnekleri – Işığın örneklenmesi, ışık parametrelerinin örnek başına geçersiz kılınması için seçenekler ve ışık bağlantı ayarlarının sürekli saklanması ile desteklenir.

Houdini için V-Ray şu anda Houdini 16.5.473 ve sonrası sürümlerde kullanılabilir ve Windows, Linux ve MacOS’u desteklemektedir. Beta’ya katılmak için, Chaos Group’un web sitesini buradan ziyaret edin.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir