Bu sürümde değişken viskoziteli sıvılara ek olarak bir dizi daha küçük iş akışı özellikleri eklendi. Hem 3ds Max hem de Maya ile uyumlu olan eklenti, yangın ve duman gibi gazlı sıvıları ve sıvıları simüle edebiliyor.
Bu 3.10 sürümündeki en büyük yeni özellik, FLIP çözücüsünün güncellemesi olmuş. Eklenti aşağıdaki videoda da görüleceği üzere lav, dondurma ve belirtilmemiş mor akışkan için değişken viskozitelerinede destek veriyor.
Daha küçük değişiklikler arasında, bir su yüzeyi oluştururken Phoenix FD’in Ocean Texture’u çevrim seçeneği bulunmaktadır.
3ds Max için Phoenix FD 3.10’a özgü yeni özellik ise Max’in doğal Parçacık Akışını simüle ederken süreci hızlandırmak için simülasyon çerçevelerini ön belleğe alıyor olması.
Diğer önemli yeni özellikler arasında, simülasyonun sürekli olarak yeniden çalıştırılmasına ihtiyaç duymadan Maya’nın yerli Bifrost araç setine ve 3ds Max’in yeni Fluids araç setine gelen destek oldu. Diğer ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ