Herkese açık beta sürüm olan teknoloji, dosyaları şu anda hem doğal hem de V-Ray oluşturucular kullanılarak Unity, Unreal Engine oyun motorları, 3ds Max ve Maya’nın doğal formatları arasında dönüştürebilir.
Bir 3D yazılım uzantısının başka bir yazılımın yerel dosya biçiminde kaydedilmiş varlıklarını düzgün şekilde okumaması yetersizliği, sanatçıları yıldır yıldırıyor. OBJ, FBX ve Alembic gibi değişim biçimleri, orijinal sahne dosyasındaki tüm verileri saklayamadığından ücretli olarak piyasa da kullanılan Okino’nun NuGraf ve PolyTrans gibi ticari ürünlerinden haberiniz vardır.
StemCell, TurboSquid aracılığıyla satılan modeller için – en azından kullanıcıların sadece bir dosya yüklemesi ve otomatik olarak diğer yerel biçime dönüştürülmesi ile işi daha kolay yapabileceği ihtimalini sunar.
Ama şunuda belirtelim iyi kalitede bir dönüşüm sağlamak için TurboSquid, modellerin sub surface yapısının temiz olması ve mümkün olan en düşük yoğunlukta açılmamış UV’lere sahip olması gerektiğini de belirtelim.
Blender, Cinema 4D ve diğer yazılımların bu yılın sonuna kadar desteği eklenecek. Bu çalışmanın Autodesk ve Allegorithmic tarafından desteklendiğini de belirtelim. Ayrıntıları merak ederseniz İngilizce içerik BURADA.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ