Her şey 2005’te çeşitli yükseklik haritası dosya formatlarını Epic’in tescilli Unreal Engine G16 formatına dönüştürmeye ihtiyaç olarak HMCS HeightMap Dönüşüm Yazılımı ile başladı. Unreal Engine lisans sahibi, geliştiricisi ve danışmanı DemenzunMedia olarak, bu yardımcı programı ücretsiz kullanım için yazdı.
2008, sınırlı düzenleme yeteneklerine sahip güncellenmiş bir HMCS yapısı olan TerreSculptor, 2010 yılında, mevcut tüm arazi yükseklik haritası yazılımına rakip olan güçlü bir 3D uygulaması oluşturma arzusundan doğdu. İlk genel alfa sürümü 2012’de teslim edildi. TerreSculptor artık sektörde mevcut ana arazi araçlarından biridir.
Bugüne kadarki kullanım süresi boyunca TerreSculptor 50.000’den fazla indirmeye sahipti ve öncekileri gibi, herhangi bir kullanım için ücretsiz yazılım olarak kalmaya devam edecek.
Yazılımı indirmek için BURADAN buyurun.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
Çok teşekkürler
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ