Epic, Unreal Engine 5’in ilk genel tanıtımını yayınladı ve 2021 yılında piyasaya sürmeyi planlıyor. Bizlere etkileyici teknolojilerden bazılarını gösterdi.
Demo’da gösterilen ve Playstation 5’te yayınlanan iki başlık özelliği, polygon çokluğuna ve LOD’lara bir son vereceğininin vaattinde bulunan Epic bizlere Nanite teknolojisinden ksıa bir kesit sunuyor. Ayrıca yeni gerçek zamanlı, tamamen dinamik, küresel bir aydınlatma çözümündende bahsediyor.
Epic’e göre Nanite, unreal motorunun potansiyel olarak büyük çokgenler oluşturmasına izin vermek için “sanallaştırılmış mikropoligon geometrisi” oluşturduğunu iddia ediyor. Epic, kullanıcıların her biri yüz milyonlarca veya milyarlarca çokgen içeren “film kalitesinde […] varlıkları içe aktarabileceklerini de iddia ediyor. Bu Nanit geometrisi ile gerçek zamanlı olarak ölçeklenir, böylece artık çokgen sayısı, normal haritaları LOD tasarımcılar için bir sorun olmaktan çıkacak.
Lümen ışık sistemi ise, “kilometrelerden milimetreye kadar değişen ölçeklerde, büyük, ayrıntılı ortamlarda sonsuz sıçramalarla dolaylı aynasal yansımaları sağlamak için tamamen dinamik küresel aydınlatma vaat ediyor. Demo aynı zamanda Unreal Engine 4.25’te bulunan Niagara VFX geliştirmeleri, Kaos fiziği ve imhası, animasyon sistemi geliştirmeleri ve ses özellikleri gibi çeşitli özellikleri de gösteriyor.
Epic Games, aynı zamanda aşağıdan izleyebileceğiniz videonun 30FPS’de ve 1440p (2K) dinamik çözünürlükte çalıştığını doğruladı.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ