Sergey Nezhentsev tarafından geliştirilen “Geometry Projection” adlı script sayesinde her türlü poligonal yüzeyi diğer poligon üzerine projeksiyon yöntemiyle aktarabilirsiniz.
Script, nesnenin tepe noktalarını kabartma yüzeye taşır. Eğer yüzey bulunmazsa, köşe x, y veya z koordinatına döner ve komut dosyası, pivot noktasını nesnenin “sıfır noktası” olarak kullanır.
Bu nedenle, nesnenin dönme noktasını geçerli projeksiyon ekseni boyunca yüzeye mümkün olduğunca yakın ancak kutu sınırlarını sınırlayan nesneler içine yerleştirmek daha iyidir.
Script’in nasıl çalıştığına dair örnek videoya aşağıdan göz atabilirsiniz. Ayrıntılara göz atmak ve indirmek için buradan buyurun.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ