Art of CGI  11 Aralık 2017   Ana Sayfa/Yazılım  

Maya Kas Simülasyonu: Ziva VFX

7 yıl önce

Geçtiğimiz günlerde çıkan Ziva VFX, yazılımının yeni sürümü Ziva VFX 1.1 Ziva Dynamics firması tarafından bugün duyuruldu.  Maya için cilt ve kas simülasyon eklentisi olan Ziva kasların etrafına doku sargısı koymak ve simülasyon performansını artırmak için kullanılan bir Maya eklentisi.

Yumuşak dokuların kararlı ve doğru simülasyonlarını oluşturmak için güçlü bir araç olan Ziva büyük boyutlu deformasyonlarda veya büyük zaman aralıklarında bile doku hacmini tam olarak koruyan bir yazılım.

Kemik, tendon, kas ve deri dahil olmak üzere gerçek dokuların rijitlik, yoğunluk ve hacim koruma özelliklerini taklit etmek için tasarlanmış bir dizi materyali destekler ve birden fazla fiziksel sönümleme tipini de desteklemektedir.

Ziva VFX doğrudan parametrelerin düzenlenmesinin yanı sıra, malzeme özelliklerini ve örgü çözünürlüğünü boyama özelliği olan hatta kas bağlantı noktalarında ve kas liflerinde boyayabilen harika bir eklenti.

Şu an dünya çapında kullanan Double Negative, Sony Pictures Imageworks ve Image Engine gibi sektörün ünlü firmaları. Yazılımın yeni sürüm notlarına buradan ulaşabilirsiniz. Yazılımın tanıtım videosu içinse şöyle buyurun.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir