Unity Technologies, Otoy’un GPU tabanlı OctanceRender yazılımını artık Unity için kullanılabileceğini açıkladı. Bu entegrasyon, kullanıcıların Unity’nin zaman çizelgesini, sinema makinesini (cinemachine) ve oynatma modunu kullanarak içerikler üretmenize olanak tanıyacak. Oluşturulan animasyonlar ve hareketsiz görüntüler de çıkartabileceğiniz Unity için Octane oyun meraklılarına hayırlı olsun diyelim.
Buna ek olarak, oyun dünyasını canlı olarak render’da görüneceği şekilde gösteren yeni bir PBR teknolojisi de gelen özellikler arasında. Standart Unity gölgelendiricilerinide destekleyen Octane eklentisinde ayrıca Octane’in düğüm tabanlı malzeme ve ışıklarınıda kullanabileceksiniz.
Mevcut 3 sürüm vardır: Ücretsiz olan Prime, yalnızca birincil GPU’yu kullanır ve eklentileri yoktur; Ayda 20 dolar olan Studio, 2 GPU’ya kadar izin verir ve bir entegrasyon eklentisi içerir; Ve 3. Creator sürümü için ayda 60 dolar, 20’ye kadar GPU’ya ve 3 ek eklentiye izin veriyor. Studio ve Creator sürümlerinde Nuke ve After Effects eklentileri standart olarak bulunur.
Gelecekte, mevcut çözümlerin 10 katı hızla vaat edilen ışık haritalarını bake etmek için Unity kullanmak da mümkün olacak. Bu özellik şu anda beta halinde. Ayrıntılı bilgi için Unity’nin bloğuna buradan ulaşabilirsiniz. Bu konuyla alakalı başka bir haberimize buradan ulaşabilirsiniz.
Asset Store’a buradan ulaşarak OTOY ürünlerini inceleyebilir işinize yarayacak olanı indirebilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ