Kabaca görsel manipülasyon, video işleme ve 3B modelleme diye üç ana gruba ayırdığımızda tasarım süreci aslında o kadar da karmaşık olmadığı hissini uyanıyor. Ancak fark hayal ettiklerimiz ve bunları doğru yazılımlarla uygulayabildiğimiz zaman ortaya çıkıyor. Kreatif sanat yönetmeni Şakir Yıldırım, öğretici unvanıyla Adobe’nin başlattığı Art Makers projesinde 3 sanatçıdan biri oldu. 26 Temmuz’da yayınlanan rehberle Şakir Yıldırım geçtiğimiz yıl yayınladığı Crawler serisinin nasıl üretildiğini basamaklarıyla anlatıyor.
Bu rehberle Adobe’nin ve Şakir Yıldırım’ın temel hedefi tek bir yazılımla yapılabilen bu çalışmanın dinamiklerini öğretmek, Photoshop’un farklı yönlerini göstermek ve bu bilgilerle diğer yaratıcıların da özgün işlerini ortaya çıkarmasını sağlamak. Art Makers’ın bir diğer sanatçısı Kahire’de çalışmalarına devam eden Amr Elshamy‘nin Round Things eserlerinin rehberini de buradan okuyabilirsiniz.
İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?
E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
Yorum *
Ad *
E-posta *
İnternet sitesi
Δ