Art of CGI  19 Mart 2019   Ana Sayfa/Yazılım  

Arnold Render’a GPU Desteği Geldi

5 sene önce

Autodesk, VFX-endüstri standardı üretim işleyicisinin en son sürümü olan Arnold 5.3’ü ve uzun zamandır beklenen GPU işleme sistemi ile Arnold GPU’yu tanıttı.

Bu hafta GDC 2019’da sergilenen güncelleme 20 Mart 2019’da Yarın indirilebilir hale gelecek.

Diğer yeni özellikler arasında uyarlamalı örneklemede iyileştirmeler, Standart Yüzey gölgelendiricisi ve rastgele yürüme yüzey altı saçılması; ve görünüm verileri için MaterialX standardı için genişletilmiş destek eklendi.

Nvidia teknolojisine dayalı en son GPU üretim oluşturucusu olan Arnold GPU aslen Arnold 5.0’ın bir parçası olarak sunulmasını umuluyordu.

İlk prototipler OpenCL’i temel alırken, prodüksiyon versiyonu ise Nvidia’nın GPU ışın izleme çerçevesi olan OptiX’i 2017’de kullanmaya başlamıştı.

Bununla birlikte Arnold tescilli bir Nvidia işleme teknolojisi haline geliyor.

Arnold GPU ayrıca, yeni Quadro RTX, Titan RTX ve GeForce RTX GPU’larında bulunan DirectX Raytracing API’si için Nvidia’nın donanım uygulaması olan “RTX teknolojisini kullanmak için optimize edildi”.

Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, Houdini, Cinema 4D ve Katana için desteklenecek sürüm hakkında ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir