CV-4D to UE4: Cinema 4D ve Unreal Engine 4 arası bağlantı yapan Cinema 4D’den Unreal Engine 4’e oyun varlıklarınızı aktarma sürecini büyük ölçüde basitleştiren bir eklentidir Bu iki eklenti kurulduktan sonra, Cinema 4D sahnelerinizi doğrudan Unreal Engine 4’e aktarabilirsiniz; doğrudan Cinema 4D’den bir düğmeye basarak. C4D’den UE4’e nesneleri Kes ve Yapıştır yapabilirsiniz hemde materyaller ile […]
Unity Teknolojileri ProBuilder tasarlamak için etkinleştirmek basitleştirilmiş poli modelleme düzenleme asseti pro builderi satın aldı. Bu eklenti ile Unity arayüzünde modelleme, spline düzenleme, prosedürel şekiller ve UV düzenleme ve daha fazlasını yapabileceğiniz bir eklenti. İlk etapta 2018.1 sürümüyle Unity’e entegre edilecek olan eklenti zaman geçtikçe geliştirilecek ve yeni özelliklere kavuşacak. Daha Polybrush ve ProGrid de Unity’e […]
Dünyaca ünlü Görsel Efekt, Oyun ve Animasyon Okulu Gnomon, geçen yıla dair öğrencilerinin yaptığı çalışmalardan seçtiği en iyi seçkileri video halinde yayınladı. Video, dünyanın en iyi öğrenci işi CG sanatı üzerine sekiz dakikalık bir özet sunuyor: Gnomon, 2017 Rookies ödüllerinde yılın animasyon okulu ve 2014 ve 2015 yıllarında da yılın genel kategoride en iyi okulu […]
3D mimari görselleştirme konularında uzman CG Artist Halil İlker Sezen tarafından daha önce 3D mimari görselleştirme konularında doğru biline yanlışlar konulu sohbet tarzında bir video yayınlamıştı kendi Youtube kanalında. Bir seri halinde 3D görselleştirme konularında içerikler üreten sanatçının kanalına buradan ulaşarak abone olabilir ve konunun meraklısı iseniz gelişmelerden haberdar olabilirsiniz. Serinin 3. bölümü olan ve Perşembe günü yayınlanan […]
Chaos Group, sıvı simülasyon yazılımının en son yenilenen Phoenix FD 3.10 ürününü piyasaya sürdü. Bu sürümde değişken viskoziteli sıvılara ek olarak bir dizi daha küçük iş akışı özellikleri eklendi. Hem 3ds Max hem de Maya ile uyumlu olan eklenti, yangın ve duman gibi gazlı sıvıları ve sıvıları simüle edebiliyor. Bu 3.10 sürümündeki en büyük yeni özellik, […]
Yapabilirsin! sloganıyla yola çıkan (You can do it! VFX) firmasından Artur Leao tarafından geliştirilen eklenti PhysicsTools ile artık rigler çok kolay. PhysicsTools daha hızlı ve daha stabil şekilde birkaç tıklamayla inanılmaz rigler üretmenize olanak tanır. Geliştiricinin ifadesiyle “Bir bağımsız bir geliştirici olarak, hareketin kalitesinden ve inandırıcılığından ödün vermeksizin mümkün olduğunca çok sayıda animasyon geliştirmenin bir […]
Geliştiriciler Ryan Guy ve Dennis Fassbaender, Blender için devam eden bir FLIP akışkan simülasyon eklentisinin(add-on) güzel görünümlü bir demosunu piyasaya sürdüler. Blender için ilk FLIP akışkan çözücü olma özelliğini taşıyan eklenti 2016’dan bu yana geliştirme sürecinde ve henüz resmi bir ismi yok. Blender’ın yerel akışkan simülasyon araçlarına daha güçlü bir alternatif olarak tasarlanmıştır. Yerel sistemin aksine, […]
Yeni bir gerçek zamanlı proje zor bir soru ile başlar: Hangi 3D motoru kullanacaksınız? Her zamanki adaylar vardır, Unreal ve Unity; Belki Lumberyard ve Cryengine yada Excel 😀 Bir zamanlar “belirli bir hesaplamanın herhangi bir programlama dili, hatta elektronik tablo formülüyle elde edilebileceğini” söyleyen bir bilgisayar bilimi öğretmeninden esinlenilerek C Bel’in (Geliştirici) yaptığı budur. Doom.xls, […]
İloura ve Method Stüdyoları tek bir marka altında buluşuyor. Geçen sene operasyonel olarak entegre olduktan sonra, Iloura ve Method, birleşmelerde son adımı atmış oldular ve artık tek bir marka çatısı altına girdiler. Method Stüdyosu şimdi Melbourne, Sydney, Vancouver, Los Angeles, New York, Pune, Chicago ve Atlanta’da İloura’nın da gücüyle global çapta VFX şirketi haline gelmiştir. […]
Escape Motions, akışkan simülasyon tabanlı dijital boyama aracının bir sonraki güncelleştirmesi olan Rebelle 2.1’i tanıttı, suluboya renklerinin harmanlanmasını geliştirdi ve bu sürüme fırça darbesi düzleştirmesi ve otomatik tasarrufu için destek ekledi. Rebelle, akışkan harmanlama ile suluboya ve akrilik boya davranışını taklit eder. Kullanıcılar sanal sayfayı eğerek veya üfleyerek boya akışını gerçek zamanlı olarak kontrol edebilirler. […]