Art of CGI  13 Haziran 2018   Ana Sayfa/Yazılım Haberleri  

3ds Max İçin Prosedürel Ev Aracı

2 sene önce

Christophe Blattmann, 3DS Max için prosedürel evler oluşturmak için bir komut dosyası olan Fast Housing 1.0‘ı piyasaya sürdü. Geometri eklentisi çatılar, teraslar, kirişler, pencereler, kemerler, çerçeveler, balkonlar, panjurlar ve daha fazlası için elle konrol edilebilen rassal şekilde tüm mimari elamanları üretmenizi ve kontrol etmenizi sağlamakta.

Bir kerede tüm mesafeleri çoğaltın veya azaltın, yani herhangi bir poligon yüzeyine eklediğiniz pencereleri veya kapıların ara boşluklarını yükseklik ve genişliklerini istediğinniz şekilde istediğiniz kadar rassal olarak düzenleyebilirsiniz. Büyük alan köy, kasaba gibi model işlerinizde birden çok farklı ev tipi için ideal bir eklenti.

Köşe pencerelerini de destekleyen eklenti malzemelerin kolay tahsisi için her bir elemana otomatik olarak renk malzemesi atamakta. Eklentiye 25$ karşılığında buradaki linkten ulaşabilirsiniz.

İçeriği Sosyal Medyada Paylaşmak İster misiniz?

Art of CGI Yazar Notu:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir